JSEM, BERU
Jeden člověk vytvoří živý obraz, další dva ho doplní.
PRAVIDLA
- První hráč vstoupí do prostoru a vytvoří živý obraz a pojmenuje ho – například: „Jsem kotva pirátské lodi“
- Kdokoliv z dalších hráčů vstupuje do živého obrazu a rozšiřuje ho – například: „Jsem děsuplný kapitán, který sedí na bedně se zlatem“.
- Do hry vstoupí třetí herec a dokončí obraz – například: „Jsem britský důstojník převlečený za plavčíka“
- Hned po té hráč, který začínal odchází s sebou bere jednoho z herců – například: „Beru britského důstojníka.“
- Na místě zůstane hráč, který přestavoval děsuplného kapitána a jeho zachycený pohyb je námětem pro úplně jiný živý obraz. Opět přichází druhý hráč a obraz rozšiřuje….
POČTÁŘSKÁ TECHNIKA – lze využít při tvorbě živých obrazů. Někdo z publika počítá od jedné do šesti, hráč na každé číslo tvoří jiný živý obraz. Když se počítajícímu obraz líbí, přestane počítat a začne hra.