TRANSFER – PŘEDMĚTY

Od popisu předmětu k charakteristice postavy.

  • Každý hráč si vybere jakýkoliv předmět v místnosti.
  • Hráči si ve dvojicích navzájem popíší svůj předmět. Jde především o fyzické popis – jak vypadá, je těžký/lehký, jaký je na omak, je teplý/studený…. V případě času můžeme přidat i další charakteristiky typu – je praktický/na ozdobu, na co vše ho lze využít a podobně.
  • Poté hráči vymyslí postavu, která je inspirována popisem jejich předmětu. Například dokonalý bílý oblázek připomínal manažera – byl chladný, dokonale vytvarovaný v bílé dobře padnoucí košili, nikde na něm nic nečnělo. Zároveň byl křehký, kdyby do něj někdo prudce udeřil kladivem, tak se rozpadne na dvě části a nakonec šel zahřát v dlani, ale chvíli to trvalo.
  • Na závěr si každý hráč vezme svojí postavu a zasadí ji do nějaké situace, která se improvizuje ve trojicích. Například čekárna u lékaře, fronta na kase, kde se řeší chybně namarkovaná položka a podobně.

ZDROJ

Vyzkoušeno na semináři Mariany Zacharové.