ŽIVÝ OBRAZ – NOVÝ ÚHEL POHLEDU

DRAMATICKÁ VÝCHOVA A ŠKOLA DIVADELNÍ IMPROVIZACE

ŽIVÝ OBRAZ – NOVÝ ÚHEL POHLEDU

Uprostřed tvorby živého obrazu přichází účastník s novým pohledem – přerámuje stávající obraz.

PRAVIDLA

  • Děti postupně staví živý obraz. Pracuje se bez zadání, téma dává první člověk, který se do obrazu postaví.
  • Vtip spočívá v tom, že když už všichni jedou v daném schématu: „Jsem Nastražená pastička na myši – jsem nic netušící myš – jsem nastražený sýr….“, tak přijde člověk, který dá obraz do nového formátu. Například: Jsem rám obrazu, jsem člověk, který v televizi sleduje pořad o myších atd.
  • Obraz nám náhle hodí zcela nový příběh.

ZDROJ

Vyzkoušeno na improsemináři Mariany Zacharové